-
Motorové oleje
- Převodové oleje
-
Průmyslové oleje
-
Maziva
- Plastická maziva TOTAL
- Plastická maziva MOL -SLOVNAFT
- Plastická maziva Klüber
- Plastická maziva VALVOLINE
- Plastická maziva Lubcon
- Plastická maziva Liqui Moly
- Plastická maziva METABOND
- Plastická maziva SHELL
- Plastická maziva BG
- Maziva pro potravinářské provozy
- Maziva ve spreji
- Maziva Versachem
- Maziva MOTUL
- Maziva RETECH
- Maziva MANNOL
- Stáčené oleje
- Oleje pro zemědělskou techniku
-
Výbava automobilů a doplňky
MANNOL 9910 Windshield Sealant
MANNOL 9910 Windshield Sealant je tmel na čelní skla je jednosložkový polyuretanový lepicí tmel pro lepení čelních skel, kde není požadována zvýšená bezpečnostní záruka.
Produkt MANNOL 9910 Windshield Sealant se používá k upevnění předních, zadních a bočních skel na karoserie osobních automobilů, dodávek, železniční dopravy a speciálních vozidel. Nejlepších výsledků se dosahuje při použití vzduchové pistole.
Poptat velkoobchodní ceny
Díky za Váš zájem! Upozorňujeme, že výhodné velkoobchodní ceny jsou k dispozici především pro pravidelné a větší odběry na každou objednávku nad 100L nebo 20 a více kusů . Vyplněním krátkého formuláře nám umožníte lépe odpovědět na Vaše potřeby. Těšíme se na spolupráci!
MANNOL 9910 Windshield Sealant je tmel na čelní skla je jednosložkový polyuretanový lepicí tmel pro lepení čelních skel, kde není požadována zvýšená bezpečnostní záruka.
Produkt se používá k upevnění předních, zadních a bočních skel na karoserie osobních automobilů, dodávek, železniční dopravy a speciálních vozidel. Nejlepších výsledků se dosahuje při použití vzduchové pistole.
Splňuje požadavky (specifikaci) Loctite TEROSON PU 8597 HMLC.
Minimální doba připravenosti je 1 hodina po aplikaci podle FMVSS (USA) a 4 hodiny podle nejpřísnější evropské normy pro crash testy.
Specifické vlastnosti:
- Vhodné pro aplikaci na otvor čelního skla z jakéhokoli materiálu, včetně hliníku.
- Díky vysoké počáteční tvrdosti a výjimečně silným vazebným vlastnostem není nutná žádná dodatečná fixace skla.
- Velmi dobrá odolnost proti prohýbání.
- „Nesahá“ po nástroji.
- Vysoká rychlost polymerace.
- Vysoká pevnost ve smyku a vysoký modul pružnosti ve smyku.
- Dobrá pružnost i po dlouhodobém používání.
- Velmi nízká elektrická vodivost.
- Dobrá přilnavost ke zbytkovým materiálům starého lepeného spoje.
- Vysoká odolnost vůči UV záření.
- Vynikající přilnavost ke sklu, sklu s keramickým povlakem a k lakovaným povrchům.
- Vysoká evropská bezpečnostní norma.
Použití:
- Důkladně očistěte lepené plochy od starých lepidel, barev a jiných nátěrů, rzi, špíny, mastnoty a olejových usazenin.
- Odmastěte povrch otvoru čelního skla v místě přistání pomocí 9691 MANNOL Čistič brzd.
- Vysušte a ujistěte se, že na povrchu skla nejsou žádná poškození nebo vady.
- Pro vyčištění povrchu a dosažení optimální přilnavosti doporučujeme přebrousit linii lepení skla měkkým brusným materiálem.
- Po broušení očistěte lepené plochy čističem 9974 MANNOL Glas a nechte čistič 2 minuty zaschnout.
- Odmastěte povrch skla pomocí 9691 MANNOL Čistič brzd.
- Vysušte. Zahřejte kazetu na 50-80 °C po dobu 15 minut.
- U velkých skel doporučujeme předehřát i druhou kazetu.
- Naneste tenkou vrstvu lepidla na místa lepení na skle.
- Je povoleno nanášet lepidlo nikoli na sklo, ale na místo jeho dosednutí do otvoru čelního skla na karoserii.
- Je nutné začít nanášet od spodního okraje skla v rovnoměrné vrstvě bez přerušení podél obrysu a bez mezer mezi vrstvou lepidla a sklem.
- Nainstalujte sklo do otvoru.
- Lehce přitlačte.
- Sklo zůstane nastavitelné po dobu 15 minut.
- Doporučuje se zafixovat páskou a poté nechat zaschnout.
- K úplné polymeraci a úplnému vytvrzení lepidla dojde do 24 hodin.
- Vůz je po 1 hodině vhodný k jízdě, ale aby nedošlo k posunu skla, který by následně mohl vést k nadměrnému vnitřnímu pnutí a následně k prasklinám, doporučuje se v této době vůz nepoužívat.
- Samotný vůz musí stát na rovném povrchu.
- Lepení je žádoucí provádět při pokojové teplotě a vlhkosti 50-60 %.