

Na našich webových stránkách používáme soubory cookie ke zlepšení uživatelského prostředí a pro reklamní účely.
Elf HTX 725 75W-80 je převodový olej. Vícestupňové mazivo pro převodovky spojené se 4-taktními a v některých speciálních případech s 2-taktními motory. Syntetický produkt určený pro sekvenční a konvenční převodovky, s nebo bez diferenciálu, s nebo bez omezeného prokluzu. Optimalizované složení pro snížení ztráty výkonu v důsledku tření. Aditivum pro extrémní tlaky zesílené a přizpůsobené omezením (náhlé změny zatížení, namáhání při brzdění levou nohou, vysoké teploty...). Ideální pro převodovky spojené s vysokorychlostními motory. Používá se pro kvalifikační fáze a pro krátké a středně dlouhé závody.
Elf HTX 725 75W-80 je převodový olej. Vícestupňové mazivo pro převodovky spojené se 4-taktními a v některých speciálních případech s 2-taktními motory.
Elf HTX 725 75W-80 je syntetický produkt určený pro sekvenční a konvenční převodovky, s nebo bez diferenciálu, s nebo bez omezeného prokluzu. Optimalizované složení pro snížení ztráty výkonu v důsledku tření. Aditivum pro extrémní tlaky zesílené a přizpůsobené omezením (náhlé změny zatížení, namáhání při brzdění levou nohou, vysoké teploty...). Přepracované modifikátory tření pro minimalizaci opotřebení, optimalizaci práce kotoučů LS a zkrácení doby řazení.Vylepšené odvzdušňovací vlastnosti pro zajištění jednotného olejového filmu a konstantního tlaku pro hydraulické ovládací prvky.
Elf HTX 725 75W-80 se používá tam, kde je nejdůležitější výkon. Ideální pro převodovky spojené s vysokorychlostními motory. Používá se pro kvalifikační fáze a pro krátké a středně dlouhé závody.
Parametry
Elf HTX 725 75W-80 je převodový olej. Vícestupňové mazivo pro převodovky spojené se 4-taktními a v některých speciálních případech s 2-taktními motory. Syntetický produkt určený pro sekvenční a konvenční převodovky, s nebo bez diferenciálu, s nebo bez omezeného prokluzu. Optimalizované složení pro snížení ztráty výkonu v důsledku tření. Aditivum pro extrémní tlaky zesílené a přizpůsobené omezením (náhlé změny zatížení, namáhání při brzdění levou nohou, vysoké teploty...). Ideální pro převodovky spojené s vysokorychlostními motory. Používá se pro kvalifikační fáze a pro krátké a středně dlouhé závody.