-
Motorové oleje
- Převodové oleje
-
Průmyslové oleje
-
Maziva
- Plastická maziva TOTAL
- Plastická maziva MOL -SLOVNAFT
- Plastická maziva Klüber
- Plastická maziva VALVOLINE
- Plastická maziva Lubcon
- Plastická maziva Liqui Moly
- Plastická maziva METABOND
- Plastická maziva SHELL
- Plastická maziva BG
- Maziva pro potravinářské provozy
- Maziva ve spreji
- Maziva Versachem
- Maziva MOTUL
- Maziva RETECH
- Maziva MANNOL
- Stáčené oleje
- Oleje pro zemědělskou techniku
-
Výbava automobilů a doplňky
MANNOL TS-21 SHPD 10W-30
MANNOL TS-21 SHPD 10W-30 je syntetický motorový olej do každého počasí pro těžké a vysokootáčkové vznětové motory nejnovější generace s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry.
Produkt MANNOL TS-21 SHPD 10W-30 úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.
Poptat velkoobchodní ceny
Díky za Váš zájem! Upozorňujeme, že výhodné velkoobchodní ceny jsou k dispozici především pro pravidelné a větší odběry na každou objednávku nad 100L nebo 20 a více kusů . Vyplněním krátkého formuláře nám umožníte lépe odpovědět na Vaše potřeby. Těšíme se na spolupráci!
MANNOL TS-21 SHPD 10W-30 je syntetický motorový olej do každého počasí pro těžké a vysokootáčkové vznětové motory nejnovější generace s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry.
Produkt úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.
Specifické vlastnosti:
- Inovativní balíček aditiv v kombinaci se syntetickou bází nejvyšší kvality s dokonalou viskozitou v požadovaném teplotním rozsahu poskytuje bezkonkurenční vlastnosti proti tření, opotřebení a zadírání, čímž výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech, i těch nejextrémnějších, provozních režimech v poměrně širokém rozsahu okolních teplot a zajišťuje výraznou úsporu paliva.
- Fenolové a aminové antioxidanty v kombinaci se syntetickou bází zajišťují oleji zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu, která v kombinaci s vynikajícími detergentně-disperzními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně omezuje tvorbu vodního kamene a laků, zabraňuje tvorbě usazenin všeho druhu a udržuje části motoru, zejména písty válců, v dokonale čistém stavu po celý interval mezi výměnami.
- Jedinečné syntetické složení zajišťuje odolnost oleje proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad“ oleje proti usazování vodního kamene, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhým intervalem životnosti až 90 000 km a v běžných motorech.
- Díky syntetické bázi má optimální viskozita vynikající nízkoteplotní vlastnosti, včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a klikovostí součástí motoru při nízkých teplotách, snadným „studeným startem“ (až do -30 ºC) a sníženým opotřebením při startu.
- Kompatibilní se všemi systémy následného zpracování výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS;
- Účinně chrání části motoru před všemi typy koroze.
- Snížená pěnivost a účinná odolnost proti provzdušňování.
- Účinně se vypořádává se zvýšením smykového napětí během provozu způsobeným zvýšenou viskozitou v důsledku rozptýlení sazí.
Doporučení:
- Vhodné pro motory používající jako palivo zemní plyn (LNG) a ropný plyn (LPG).
- Určeno pro všechny typy těžkých vznětových motorů (dálkové nákladní automobily, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky norem Euro I - V a VI, kde je požadována výkonnostní úroveň CK-4 nebo nižší.
- Při používání olejů CK-4 s palivy obsahujícími více než 15 ppm síry dbejte na dodržování doporučení výrobce motoru ohledně servisních intervalů.