MANNOL TS-21 SHPD 10W-30 20L
search
  • MANNOL TS-21 SHPD 10W-30 20L

MANNOL TS-21 SHPD 10W-30

MANNOL TS-21 SHPD 10W-30 je syntetický motorový olej do každého počasí pro těžké a vysokootáčkové vznětové motory nejnovější generace s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry.

Produkt MANNOL TS-21 SHPD 10W-30 úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.

Vyberte variantu:
Objem balení
Počet
Vložte do košíku minimálně 2ks zboží s dopravou zdarma a získate slevu 69 Kč na každý ks
2 338 Kč bez DPH
2 829 Kč
PPL výdejní místa zdarma

MANNOL TS-21 SHPD 10W-30 je syntetický motorový olej do každého počasí pro těžké a vysokootáčkové vznětové motory nejnovější generace s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry.

Produkt úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.

Specifické vlastnosti:

  • Inovativní balíček aditiv v kombinaci se syntetickou bází nejvyšší kvality s dokonalou viskozitou v požadovaném teplotním rozsahu poskytuje bezkonkurenční vlastnosti proti tření, opotřebení a zadírání, čímž výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech, i těch nejextrémnějších, provozních režimech v poměrně širokém rozsahu okolních teplot a zajišťuje výraznou úsporu paliva.
  • Fenolové a aminové antioxidanty v kombinaci se syntetickou bází zajišťují oleji zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu, která v kombinaci s vynikajícími detergentně-disperzními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně omezuje tvorbu vodního kamene a laků, zabraňuje tvorbě usazenin všeho druhu a udržuje části motoru, zejména písty válců, v dokonale čistém stavu po celý interval mezi výměnami.
  • Jedinečné syntetické složení zajišťuje odolnost oleje proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad“ oleje proti usazování vodního kamene, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhým intervalem životnosti až 90 000 km a v běžných motorech.
  • Díky syntetické bázi má optimální viskozita vynikající nízkoteplotní vlastnosti, včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a klikovostí součástí motoru při nízkých teplotách, snadným „studeným startem“ (až do -30 ºC) a sníženým opotřebením při startu.
  • Kompatibilní se všemi systémy následného zpracování výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS;
  • Účinně chrání části motoru před všemi typy koroze.
  • Snížená pěnivost a účinná odolnost proti provzdušňování.
  • Účinně se vypořádává se zvýšením smykového napětí během provozu způsobeným zvýšenou viskozitou v důsledku rozptýlení sazí.

Doporučení:

  • Vhodné pro motory používající jako palivo zemní plyn (LNG) a ropný plyn (LPG).
  • Určeno pro všechny typy těžkých vznětových motorů (dálkové nákladní automobily, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky norem Euro I - V a VI, kde je požadována výkonnostní úroveň CK-4 nebo nižší.
  • Při používání olejů CK-4 s palivy obsahujícími více než 15 ppm síry dbejte na dodržování doporučení výrobce motoru ohledně servisních intervalů.

Balení:

Bezpečnostní list

71-5712120