-
Motorové oleje
- Převodové oleje
-
Průmyslové oleje
-
Maziva
- Plastická maziva TOTAL
- Plastická maziva MOL -SLOVNAFT
- Plastická maziva Klüber
- Plastická maziva VALVOLINE
- Plastická maziva Lubcon
- Plastická maziva Liqui Moly
- Plastická maziva METABOND
- Plastická maziva SHELL
- Plastická maziva BG
- Maziva pro potravinářské provozy
- Maziva ve spreji
- Maziva Versachem
- Maziva MOTUL
- Maziva RETECH
- Maziva MANNOL
- Stáčené oleje
- Oleje pro zemědělskou techniku
-
Výbava automobilů a doplňky
MANNOL 9909 Anticor Schwarz
MANNOL 9909 Anticor Schwarz je vysoce kvalitní antikorozní a antigravitační prostředek ve formě kapaliny na bázi syntetických pryskyřic a kaučuků.
Produkt MANNOL 9909 Anticor Schwarz je určen k úpravě vnějších a vnitřních povrchů karoserie, spodku, podběhů kol, blatníků, zástěrek, spodních ploch prahů automobilů apod.
Poptat velkoobchodní ceny
Díky za Váš zájem! Upozorňujeme, že výhodné velkoobchodní ceny jsou k dispozici především pro pravidelné a větší odběry na každou objednávku nad 100L nebo 20 a více kusů . Vyplněním krátkého formuláře nám umožníte lépe odpovědět na Vaše potřeby. Těšíme se na spolupráci!
MANNOL 9909 Anticor Schwarz je vysoce kvalitní antikorozní a antigravitační prostředek ve formě kapaliny na bázi syntetických pryskyřic a kaučuků.
Produkt je určen k úpravě vnějších a vnitřních povrchů karoserie, spodku, podběhů kol, blatníků, zástěrek, spodních ploch prahů automobilů apod.
Je vhodný pro zpracování vnitřních povrchů kapoty, dveří a zesilovačů karoserie.
Při profesionálních opravách karoserií se používá k ochraně svárů z vnitřní strany panelů, k ochraně vnitřních povrchů nových panelů karoserie a také k opracování blatníků, dveří, zástěrek, kapot, kufrů atd. před instalací na vůz.
Specifické vlastnosti:
- Spolehlivě chrání karoserii před negativními účinky silniční soli a rozmrazovacích činidel, všemi druhy atmosférických vlivů, korozí, chrání před poškrábáním částicemi povrchu vozovky (štěrk, drť atd.).
- Má pasivační vlastnosti, které výrazně zpomalují již započatý proces koroze.
- Vytváří pevný, hladký, nesmazatelný elastický film s tikostropními vlastnostmi (lze jej nanášet v silné vrstvě bez tvorby šmouh a samonivelací a škrábance na něm jsou náchylné k samopotažení), po zaschnutí odolný vůči mechanickým vlivům, vlhkosti, solím, kyselinám a louhům.
- Během provozu se neštípe a neopotřebovává.
- Účinně proniká do nejmenších štěrbin, vytěsňuje vodu z prasklin, štěrbin a spár mezi panely karoserie, vytváří vodotěsnou vrstvu.
- Má vynikající přilnavost - pevně drží i na hladkých, neporézních površích.
- Neztrácí své adhezní vlastnosti ani při extrémně vysokých teplotách - neodlupuje se a bezpečně drží na zahřátém povrchu.
- Je neutrální ke kovům, plastům, gumám a nátěrům.
- Odolává extrémně nízkým teplotám, zachovává si plasticitu a nepraská.
- Má zvukotěsné a antivibrační vlastnosti, výrazně snižuje hluk od silnice a vibrace prvků karoserie, čímž zvyšuje komfort jízdy.
- Rychle schne.
- Deklarované vlastnosti získá po úplném zaschnutí.
Použití:
- Před aplikací výrobku je třeba povrch důkladně očistit od rzi, nečistot a prachu, mastnoty, oleje a dalších organických nečistot.
- K odmaštění doporučujeme použít čistič brzd 9691 MANNOL.
- Pro dosažení nejlepších výsledků se doporučuje aplikovat přípravek při pokojové teplotě.
- Přípravek se aplikuje pomocí stříkací pistole s kompresorem pod tlakem 2 až 8 barů (v závislosti na požadované jemnosti nástřiku).
- Před použitím balónek dobře protřepejte. Po nalití přípravku do nádoby s rozprašovačem balónek ihned uzavřete, protože na povrchu přípravku se velmi rychle vytvoří film.
- Ve vzdálenosti asi 20-30 cm od povrchu nastříkejte vrstvu o tloušťce do 1,5 mm.
- S tloušťkou nátěru se zvyšuje odolnost proti oděru a korozi. Z tohoto důvodu by se měl proces nástřiku po krátkém (1-2 minuty) zaschnutí jednou nebo dvakrát opakovat.
- Aby se dosáhlo rovnoměrného nátěru a nezůstala neošetřená místa, musí se nástřik provádět křížem.
- Povlak nepodléhá dalšímu barvení.
- V závislosti na tloušťce vrstvy a povětrnostních podmínkách je vůz připraven k dalšímu provozu přibližně za 2 hodiny.
- Konečné schnutí trvá 12-24 hodin.