

Total Rubia Optima 5100 XFE 5W-20 je motorový olej. Vyvinut pro nejnovější silniční dieselové motory MAN podle schválení MAN M 3977. Vzhledem k nízké viskozitě High Temperature High Shear (HTHS) nemusí být vhodný pro starší motory. Díky technologii „low-SAPS“ (nízký obsah sulfátového popela, fosforu a síry) chrání motory vybavené jakýmkoli druhem systémů následné úpravy, jako jsou filtry pevných částic (DPF).
Díky za Váš zájem! Upozorňujeme, že výhodné velkoobchodní ceny jsou k dispozici především pro pravidelné a větší odběry na každou objednávku nad 100L nebo 20 a více kusů . Vyplněním krátkého formuláře nám umožníte lépe odpovědět na Vaše potřeby. Těšíme se na spolupráci!
Total Rubia Optima 5100 XFE 5W-20 je motorový olej. Vyvinut pro nejnovější silniční dieselové motory MAN podle schválení MAN M 3977. Vzhledem k nízké viskozitě High Temperature High Shear (HTHS) nemusí být vhodný pro starší motory. Díky technologii „low-SAPS“ (nízký obsah sulfátového popela, fosforu a síry) chrání motory vybavené jakýmkoli druhem systémů následné úpravy, jako jsou filtry pevných částic (DPF). Nízká viskozita při vysoké teplotě a vysokém střihu (HTHS) je olej Total Rubia Optima 5100 XFE 5W-20 speciálně navržen tak, aby maximalizoval vlastnosti spotřeby paliva bez kompromisů v ochraně motoru.
Před použitím výrobku je důležité zkontrolovat servisní příručku vozidla: vypouštění se provádí podle požadavků výrobce. Výrobek by neměl být skladován při teplotě nad 60 °C. Je třeba se vyvarovat vystavení silnému slunečnímu záření, extrémnímu chladu nebo vysokým teplotním výkyvům. Všechny obaly by měly být chráněny před nepříznivými povětrnostními podmínkami. Sudy by měly být skladovány vodorovně, aby se zabránilo možné kontaminaci vodou a poškození etikety výrobku
Parametry
Specifické reference
Total Rubia Optima 5100 XFE 5W-20 je motorový olej. Vyvinut pro nejnovější silniční dieselové motory MAN podle schválení MAN M 3977. Vzhledem k nízké viskozitě High Temperature High Shear (HTHS) nemusí být vhodný pro starší motory. Díky technologii „low-SAPS“ (nízký obsah sulfátového popela, fosforu a síry) chrání motory vybavené jakýmkoli druhem systémů následné úpravy, jako jsou filtry pevných částic (DPF).