Shell Rimula R6 M 10W-40
Shell Rimula R6 M 10W-40 využívá základového oleje na bázi syntetické technologie v kombinaci s pokrokovým systémem přísad a představuje tak univerzální technologii oleje, která se přizpůsobuje a chrání rozsáhlou řadu typů a aplikací silničních vozidel. Uživatelům vozových parků nabízí vynikající příležitost, jak snižovat náklady na údržbu.
Díky splnění specifikací vyžadovaných po olejích určených pro prodloužené výměnné intervaly, které stanovují mnozí výrobci motorů, olej Shell Rimula R6 M 10W-40 umožňuje využít řešení s jedním olejem pro vozové parky skládající se ze smíšených značek vozidel a technologií motorů včetně Euro 2, 3 a některých motorů Euro 4. Ve srovnání s konvenčními oleji viskozitní třídy SAE 15W-40 Shell Rimula R6 M může také přispět ke snížení spotřeby paliva.
Shell Rimula R6 M 10W-40 využívá základového oleje na bázi syntetické technologie v kombinaci s pokrokovým systémem přísad a představuje tak univerzální technologii oleje, která se přizpůsobuje a chrání rozsáhlou řadu typů a aplikací silničních vozidel. Uživatelům vozových parků nabízí vynikající příležitost, jak snižovat náklady na údržbu. Díky splnění specifikací vyžadovaných po olejích určených pro prodloužené výměnné intervaly, které stanovují mnozí výrobci motorů, olej Shell Rimula R6 M s viskozitou 10W-40 umožňuje využít řešení s jedním olejem pro vozové parky skládající se ze smíšených značek vozidel a technologií motorů včetně Euro 2, 3 a některých motorů Euro 4. Ve srovnání s konvenčními oleji viskozitní třídy SAE 15W-40 Shell Rimula R6 M může také přispět ke snížení spotřeby paliva.
Aplikace: Olej Shell Rimula R6 M je doporučen pro silniční aplikace a je zvláště vhodný pro rozsáhlou řadu aplikací nákladní a veřejné dopravy ve vozidlech využívajících moderní nízkoemisní motory od firem Mercedes-Benz a MAN. Motorový olej od společnosti Shell značky Rimula s označením R6 M také splňuje nebo převyšuje výkonnostní požadavky dalších evropských výrobců jako Volvo, Renault, DAF, Scania a Iveco a také amerických Cummins, Mack a mnoha typů japonských motorů. Není vhodný pro motory Caterpillar. Pro zdokonalení výkonu a ochrany nejnovějších nízkoemisních motorů, zvláště těch, které jsou vybaveny filtry pevných částic (DPF), doporučujeme používat produkty typu „low SAPS” Shell Rimula R6 LM/LME.
Výkonové třídy, specifikace:
- SAE 10W-40
- ACEA E7, E4
- API CI-4
- Cummins CES 20078
- Deutz DQC IV-10
- Iveco T3 E4
- MAN M 3377, M 3277
- MB 228.5
- MTU kategorie 3
- Renault RLD-2
- Volvo VDS-3
- JASO DH-1
- Caterpillar ECF-2
Balení:
Mazací plán Shell
Parametry
- Typ náplně a kapaliny
- Maziva
- Viskozita oleje
- 10W-40
- Dle druhu
- motorový olej
- Dle použití
- automobilové
- Složení
- syntetická
Specifické reference
- ean13
- 5011987073517
Mohlo by vás také zajímat