

Elf HTX 3820 0W-20 je motorový i převodový olej. Je speciálně navržen pro motocyklové aplikace s kombinovaným motorem a převodovkou, mokrou nebo suchou spojkou. Syntetické mazivo formulované tak, aby přinášelo zvýšení výkonu specificky při velmi vysokém zatížení a velmi vysoké rychlosti, a to snížením tření a přehřívání. Přepracovaný koeficient tření, aby vaše spojka získala potěšení přizpůsobené závodnímu použití. Úroveň extrémního tlaku přizpůsobená omezením v částech převodovky a motoru vystavených velmi vysokým tlakovým gradientům.
Díky za Váš zájem! Upozorňujeme, že výhodné velkoobchodní ceny jsou k dispozici především pro pravidelné a větší odběry na každou objednávku nad 100L nebo 20 a více kusů . Vyplněním krátkého formuláře nám umožníte lépe odpovědět na Vaše potřeby. Těšíme se na spolupráci!
Elf HTX 3820 0W-20 je motorový i převodový olej. Je speciálně navržen pro motocyklové aplikace s kombinovaným motorem a převodovkou, mokrou nebo suchou spojkou. Syntetické mazivo formulované tak, aby přinášelo zvýšení výkonu specificky při velmi vysokém zatížení a velmi vysoké rychlosti, a to snížením tření a přehřívání. Přepracovaný koeficient tření, aby vaše spojka získala potěšení přizpůsobené závodnímu použití. Úroveň extrémního tlaku přizpůsobená omezením v částech převodovky a motoru vystavených velmi vysokým tlakovým gradientům.
Specifická disperzivita přizpůsobená místním teplotním extrémům. Zabraňuje tvorbě usazenin, zejména v mazacím okruhu. Zvýšená pevnost ve smyku pro zajištění optimální spolehlivosti. Vylepšené odvzdušnění pro zajištění konzistentního, homogenního olejového filmu. Ideální pro aplikace se suchou jímkou, a to i za extrémních podmínek. Elf HTX 3820 0W-20 se doporučuje zejména pro velmi krátké aktivity, jako je kvalifikace nebo sprint.
Parametry
Elf HTX 3820 0W-20 je motorový i převodový olej. Je speciálně navržen pro motocyklové aplikace s kombinovaným motorem a převodovkou, mokrou nebo suchou spojkou. Syntetické mazivo formulované tak, aby přinášelo zvýšení výkonu specificky při velmi vysokém zatížení a velmi vysoké rychlosti, a to snížením tření a přehřívání. Přepracovaný koeficient tření, aby vaše spojka získala potěšení přizpůsobené závodnímu použití. Úroveň extrémního tlaku přizpůsobená omezením v částech převodovky a motoru vystavených velmi vysokým tlakovým gradientům.